22 czerwca w Auli Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie odbyła się konferencja naukowa „Nowe media. Edukacja, finanse i perspektywy”. W ślad za nią czwórka prelegentów przygotowała niezwykle, na co mamy nadzieję, ciekawe i aktualne wydawnictwo pt. Nowe media. Edukacja, finanse i zarządzanie. Niniejszym oddajemy je do Państwa dyspozycji w formie elektronicznej. Jest ono już dostępne także w formie papierowej. Ze względu na ograniczony nakład wszystkie zainteresowane nim osoby prosimy o kontakt pod adresem: sekretariat@edukacjaimedia.pl.
Przygotowanie, opracowanie i wydanie wspomnianej książki jest częścią realizacji projektu „Szkoła po godzinach”, realizowanego przez naszą fundację o maja br. Jej autorzy to:
dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin – medioznawca, prezes Stowarzyszenia Absolwentów i Przyjaciół Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UPJPII w Krakowie, wiceprzewodnicząca Rady Programowej Radia Kraków, laureatka nagrody KRRiT. Specjalizuje się w obszarze media relations i public relations. Kierownik projektu: Edukacja medialna. Zasady funkcjonowania w świecie nowych mediów. Współautorka programów telewizyjnych i radiowych, publikacji, książek oraz opracowań z dziedziny nauk społecznych, w ramach dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach.
dr Piotr Cymanow – specjalista z zakresu zarządzania, adiunkt w Katedrze Ekonomii i Gospodarki Żywnościowej na Wydziale Rolniczo-Ekonomicznym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, aktywny menadżer w spółkach kapitałowych. Absolwent studiów podyplomowych MBA
„Management of Co-operative Bank”. Specjalizuje się w obszarze: zarządzania, ekonomii, finansów i bankowości. Autor i współautor publikacji, książek oraz opracowań z dziedziny nauk społecznych, w ramach dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości.
dr Łukasz Paluch – ekonomista, adiunkt w Katedrze Ekonomii i Gospodarki Żywnościowej na Wydziale Rolniczo-Ekonomicznym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Absolwent studiów podyplomowych MBA „Management of Co-operative Bank”. Specjalizuje się w obszarze ekonomii, finansów, bankowości i rozwoju regionalnego. Autor i współautor publikacji, książek, ekspertyz oraz opracowań z dziedziny nauk społecznych, w ramach dyscypliny ekonomia i finanse.
dr Krzysztof Tenerowicz – ekonomista, absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wykładał w Akademii Ignatianum w Krakowie, Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie oraz Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Członek zarządu i rad nadzorczych kilku spółek kapitałowych. Specjalizuje się w finansach przedsiębiorstw, głównie sektora medialnego. Autor i współautor publikacji, książek oraz opracowań z dziedziny nauk społecznych, w ramach dyscypliny ekonomia i finanse.
Recenzentami naukowymi wydawnictwa są dr hab. Małgorzata Duda oraz dr hab. Krzysztof Gajdka.
Partnerem projektu „Szkoła po godzinach” jest Fundacja Empiria i wiedza, organizatorem Fundacja Edukacji i Mediów. Wydawnictwo powstało we współpracy z Domem Edukacji Medialnej.
/red./
Książkę w wersji elektronicznej można pobrać tutaj: Książka- Nowe Media. Edukacja, finanse, zarządzanie